Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Czy muszę być zarejestrowany, aby zrobić zakupy w sklepie?

Nie jest wymagana rejestracja do złożenia zamówienia w naszym sklepie (opcja: Kupuję bez rejestracji).

2. Co daje rejestracja użytkownika w naszym sklepie?

Rejestracja w naszym sklepie daje możliwość sprawdzenia złożonych zamówień, złożenia reklamacji lub zwrotu, zmiana adresu dostawy, sprawdzenie statusu reklamacji oraz zebranych punktów w programie lojalnościowym.

3. Jakie metody płatności są akceptowane?

Płatność przelewem na konto bankowe Płatność Płacę online PayU Płatność posiadanymi bonami

4. Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Tak. Jest możliwość odbioru przesyłki osobiście.

5. Co daje mi zapis do newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera otrzymują Państwo informacje o akcjach promocyjnych, kodach rabatowych.

6. Czy jest darmowa dostawa?

Tak. Oferujemy darmową dostawę od kwoty 299 zł.